bg assist

Je bent een zelfstandige of je hebt een vennootschap…

  Je hebt besloten om een eigen zaak te beginnen en je kan jouw weg in de complexe Belgische bureaucratie niet vinden? Je verliest kostbare tijd, tijd die je beter zou investeren in jouw zaak.

DAT KLINKT BEKEND
LATEN WE JOU HELPEN!


ADMINISTRATIEVE
DIENSTEN 

Administratieve diensteverlening aan Belgische ondernemers, zowel vennootschappen als eenmanszaken

GEPERSONALISEERDE
AANPAK

Bij ons ben je niet gewoon een nummer, je zal dit vanaf de eerste dag van onze samenwerking ervaren

VERTROUW
ONS

Laat ons jouw administratieve rompslomp oplossen en we zullen je niet
teleurstellen.

We kunnen je volledige administratie overnemen zodat je gerust kan focussen op waar je echt goed in bent – jouw zaak verder ontwikkelen.

ONZE WERKWIJZE?

Gemakkelijk en efficiënt

We trachten zoveel mogelijk gebruik te maken van de mogelijkheden die de nieuwe technologieën ons bieden en we voeren een groot deel van onze administratieve taken vanop afstand uit. Deze manier van werken bespaart jou tijd en stress – middelen die je beter kan aanzetten tot het bereiken van jouw hoofddoelstelling, namelijk – jouw zaak succesvol maken!

Besprekingen kunnen online plaatsvinden met behulp van de hiertoe bestemde online faciliteiten, zoals Zoom, Skype enz. Laat ons gerust weten welk communicatiemiddel je gebruikt.

Indien nodig, blijven we uiteraard ook ter beschikking voor een persoonlijke ontmoeting. Aarzel niet om ons te contacteren zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.

Waar kunnen we je mee helpen

аAdministratieVE TAKEN

Administratie en secretariaat

  • Correspondentie via e-mail en telefoon in drie talen – Nederlands, Frans en Engels;
  • het opvolgen van aanvragen van (potentiële) klanten;
  • nuttige tips voor jouw zakelijke procedures, interne regels, zakelijke identiteit enz.;
  • medewerking bij de oprichting van jouw vennootschap/eenmanszaak:

– het regelen van alle formaliteiten m.b.t. de inschrijving bij de KBO via een ondernemingsloket;
– bijstand bij de BTW-inschrijving.

  • het opvolgen van e-mail correspondentie (via een e-mail adres van
    /uw firma of via ons eigen email adres);
  • tekstverwerking;
  • gegevensinput in alle soorten tabellen en toepassingen (Excel,…);
  • het boeken van vliegtuigtickets, hotels enz. zodat u kunt focussen op het doel van uw reis.


Ter ondersteuning van jouw (externe) boekhouder

Jouw boekhouding bijhouden

  • het opstellen en het verzenden van offertes, uitgaande facturen en overeenkomsten (na uw akkoord);
  • het opvolgen van inkomende betalingen en het versturen van betalingsherinneringen aan klanten;
  • het klasseren van alle boekhoudkundige documenten;
  • het uitvoeren van betalingen;
  • het voorzien van een gans gamma aan dagelijkse kantoordienstverlening, zoals de financiële planning, de facturatie, de boekhouding bijhouden, activiteiten met betrekking tot personeelszaken, de behandeling van post, de logistiek.


Voor gebieden die buiten onze bevoegdheid liggen, kunnen we u naar onze betrouwbare partners doorverwijzen

Andere diensten

  • Websiteontwerp en zakelijke identiteit:

- het verzorgen van een website voor uw bedrijf van A tot Z: het ontwerp, de hosting, het onderhouden van mailboxen enz.
– het ontwerpen van briefhoofden
– naamkaartjes
– firmalogo

Vertalingen van en naar het Bulgaars: meer info kan je op de onderstaande link vinden

We zijn hier om jouw zaak te helpen groeien!

  • jij kan op ons rekenen voor alle aspecten van jouw administratie
  • we kunnen ook nuttige tips geven om jouw organisatie te verbeteren
  • laat de vervellende administratie aan ons over en focus op jouw zaak



PRIJS

Hoeveel kosten onze administratieve diensten?

De prijs van onze diensten hangt af van een aantal factoren, zoals de mate waarin we betrokken zijn bij jullie zaak, de complexiteit van de zaak enz. De zakenwereld is zo divers en complex zodat we geen prijskaartje kunnen plakken op elke klant. Onze klanten zijn trouwens ook geen nummers en ze verdienen een individuele aanpak. 

Neem gerust contact op met ons en vertel ons wat jouw situatie is. We zullen samen bespreken hoe we jou van dienst kunnen zijn en op basis van jouw behoeften en verwachtingen zullen we een gepersonaliseerde offerte opmaken. 



CONTACT

TELEFOON/WHATSAPP:
+32 (0) 486 615 621

E-MAIL:
info@bgassist.be


    Ik ga akkoord met de Disclaimer en Privacy Policy van BG Assist